Friday, April 3, 2015

Sad Kpop Songs

Tetibe lak post pasal KPop kan,,hehe,,It's ok,,Tapi taste aku lebih ke lagu yang ada feel ballad,ataupun yang ak rasa feel laa,kalau lagu tu rancak,tapi ada feel,layan jugak,,Dan taste aku bukan la pada grup yang menari banyak tu,,yang feel ballad dgn slow rock aku layan.
Jom tengok list 4 lagu KPop yang aku rasa dpt feel tu,,hehe

                                          Feel sedih part chorus tu,,siap efek hujan lagi..


                                          Tengok jalan cerita MV ni macam kena dengan lagu


                                          Ni genre slow rock,tapi terasa feel sedih tu kan,,


                                          Ni pun rancak,tapi aku rasa feel,CN Blue ni dengan 
                                          FT Island satu company,sebab tu genre macam sama 
                                          tapi tak serupa

P/S:I'm VIP,B2UTY,BOICE,PRIMADONNA...

2 comments:

noonameroyan said...

disebabkan Noona orang lama...nak suggest lagu DBSK dulu2 macam Proud, Doushite, Bolero dll..lagu Japanese ballad diorang pun tangkap jiwa jugak

sfw said...

wah..minat jugak DBSK.lagu Japanese ballad depa memang lama dah layan.cuma yang lagu korea tatau apa yg sedap..thanks for suggest..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...